Klacht: Artikel niet leverbaar

op 07 november 2012 over Kooptotaal in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

Ik heb op 30 augustus een koolstoffilter voor een Ariston afzuigkap besteld. Na 5 weken had ik hem nog niet binnen. Toen heb ik zelf gebeld en kreeg ik ook een chagrijnige mevrouw aan de lijn dat het artikel tijdelijk niet leverbaar was. Het zou nog 3 weken duren. Vandaag zijn we alweer 5 weken verder, dus ik heb maar weer eens gebeld. Schandalig dat je overal zelf achteraan moet bellen. Het artikel was nog steeds niet leverbaar, maar zou heel snel weer leverbaar zijn. Ik heb mijn order geannuleerd nadat ik hier allerlei klachten heb gelezen. Ik ben eens benieuwd hoelang het duurt voordat ik mijn geld terug krijg. Ik heb de meneer die ik net aan de lijn had ook geinformeerd over de vele klachten die terug te vinden zijn op internet. Tja daar was hij niet van onder de indruk, mensen vertellen vaker hun negatieve dan hun positieve ervaringen zei hij. Ja lekker makkelijk. En op mijn vraag waarom zij klanten niet zelf informeren over evt vertragingen wist hij niets te zeggen.

Geld terug

Alle klachten die gemeld zijn door Dlemaire