Klacht: koop rentepunten

op 05 juli 2017 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ik heb met de rentepunten een Philips tandenborstel gekocht
echter nu slaat dat ding te pas en onpas aan. Daar wordt ik s.nacjhts niet vrolijk van
Hoe gaan we dat oplossen, heb dat ding pas een jaar of 2

Gewenste Oplossing:

als ik een nieuwe krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 05 juli 2017 om 19:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo radeboer,

Ai, dat lijkt me inderdaad niet echt relaxt! Je kunt over de eventuele garantie met onze Rentepuntenwinkel contact opnemen. Je kunt dit telefonisch doen op telefoonnummer 020 22 888 88 bereikbaar op ma t/m vr tussen 8.00 - 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 - 17.00 uur.

Vriendelijke groet,

Yvonne
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door radeboer