Klacht: Kon onze heenvlucht niet cancellen, waardoor onze terugvlucht werd geschrapt.

evertbaris op 17 oktober 2020 over Mytrip.com in de categorie Online Reisbureaus

Hallo, had retourtickets geboekt voor een reis naar Faro. Vlucht werd door TAP Air vervroegd, waardoor wij de heentickets niet meer konden gebruiken. Contact met MyTrip blijkt niet mogelijk, dus kon daar niet cancellen. TAP Air gemaild met de vraag of wij overgeboekt konden worden naar een andere vlucht. Nooit geen antwoord. Ruim drie kwartier aan de lijn gehangen, maar krijg daar niemand te spreken.
Alternatieve heenvlucht geboekt. Op 15-10 willen we inchecken voor retourvlucht, blijken onze tickets daarvoor gecanceld te zijn. We mochten nieuwe tickets kopen voor dezelfde vlucht. Totale schade ca. 800 euro.

Compensatie van mijn aankoop van de oorspronkelijke tickets ad. 380,99 en excuses.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mytrip.com

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mytrip.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door evertbaris