Klacht: Komt afspraken niet na, en ernstig geluidsoverlast.

op 05 mei 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Er is met de bewoners overeengekomen dat het personeel van de lidl niet voor 07.00 uur zou beginnen.
Op maandag en donderdag beginnen ze altijd tussen 06.00 en 06.15 uur met de karren te rijden. ( Het lijkt wel een trein die constant voorbij gaat)
Met pallets tegen de muur te gooien en vrieskasten tegen de muur te knallen.
Dit gaat door tot s\’avonds 21.00 \’a 22.00 uur.
Ik heb regelmatig gevraagd of er rubber matten tegen de wanden geplaatst kunnen worden zodat het ergste contact geluid gedempt kan worden.
Dit word helaas niet gehonoreerd.
Ik woon boven het los/laad station en in de vloer zitten gleuven van ongeveer 4 cm.
Kan u begrijpen dat de pompwagens bij elke gleuf waar ze overheen gaan een dreun achterlaten.
Ook in die gleuven zou waterdoorlatend rubber geplaatst kunnen worden, zodat de ergste klappen opgevangen kunnen worden.
Het lijkt mij een kleine moeite om dit te realiseren.
Het zou in ieder geval het woongenot van de bewoners van 19 appartementen vergroten.
Wij willen niet 4 á 5 keer in de week met een klacht in de winkel staan maar het kan soms niet anders, jammer.
Misschien kan u voor een oplossing zorgen.

Als de geluid\\\\\\\'s hinder geminimaliseerd zou worden, en de begin tijden volgens de overeenkomst gehandhaafd zou worden.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 31 mei 2016 om 13:30 geantwoord

Heeft op 01 juni 2016 om 05:12 geantwoord

Helaas is er nog niets opgelost. De gleuven in het losdock zitten er nog steeds en in plaats van 2 x inde week om 06.00 uur te beginnen starten ze nu 6 x inde week om 06.00 uur. Het is nu ook al een paar keer voorgekomen dat er om 22.15 uur nog met pallet's gegooid word. Dit is echt onacceptabel en tegen de afspraken in. De diepvries kasten worden door de chauffeurs van de fa v Geffen nog steeds met een bloedgang tegen de muur aan gekwakt wat bij iedere kast een knal veroorzaakt. Daarbij blokkeren ze ook nog een keer de nooduitgang van de bewoners die bij een e.v.t. calamiteit als ratten in een val komen te zitten.
I.p.v. een oplossing word het steeds erger en wij zouden graag van u vernemen wanneer de afspraken die gemaakt zijn nu eindelijk gehandhaafd kunnen worden. Groetend Elly Heikoop.

Alle klachten die gemeld zijn door Elly Heikoop.