Klacht: komen hun afspraak niet

Adriaan 55 op 08 september 2017 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

nou wij hebben in 2maanden tijd al 4 gezinswerkers gehad omdat ze hun werk niet goed doen komt er weer een anderen ze hadden al jaren geleden moeten afbouwen ipv nu allerlei leugens op papier blijven zetten voor een OTS verlenging en als je als ouder tegen gas geeft krijg een schriftelijke aanwijzing zodat ze weer sterk staan bij de kinderrechter heb al 2 x bij de politie aangifte gedaan wegens al die leugens die ze op papier zetten en nu heb ik gezegd hun postcode te gaan opzoeken en dan is er paniek en voelen ze zich bedreigt schandalig voor woorden wat deze mensen allemaal aanrichten over de rug van een kind maar waar ik voor door het vuur ga al moet ik er dan 6jaar voor op vakantie maar wie aan mijn kind komt die heeft een groot probleem met mij ongeacht wie ze zijn

als de OTS er af is en ik gewoon zoals altijd weer met moeder normaal kan gaan samenwerken zoals het ons ook lukt als hun op vakantie zijn

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Stichting

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Stichting nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 16 oktober 2017 om 14:15 geantwoord

Geachte mevrouw Peter,
Geachte heer Van der Donk,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 8 september 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Adriaan 55