Klacht: Komen gemaakte afspraken niet. Het is de verkoop afdeling die er zit voor De Gelderlander.

op 24 augustus 2017 over Gelderlander in de categorie Kranten - Regionaal

Word gebeld met het verhaal dat ok de krant 3 weekende kan krijgen op proef. En wel op vrijdag, zaterdag en maandag. Denk , oke dat is leuk en fijn. Spreek met telefoniste af dat ik dat graag na het weekend van 24/25 juni pas wil ontvangen ivm vakantie. GEEN probleem zegt ze nog. WEL dus want ik krijg gewoon de weekende dat ik op vakantie ben de krant dus niet zoals is afgesproken. Weg gegooid geld en niet volgens afspraak. Dan bellen ze na verloop van tijd op hoe de krant was tijdens proef periode. Uit gelegd dat afspraak niet is nagekomen. Zeggen ze sorry dat het fout is gegaan maar een nieuwe periode moet ik nog krijgen. Deze verkoop afdeling neemt het niet serieus. Ze moeten alleen score en hoe ze dat doen maakt ze niet uit. Ik vind ook dat ik niet gehoord ben en dat ze afspraken niet nakomen.

Een nieuwe periode en volgens afspraak en dit na komen.
Geen valse belofte's

KLACHT IS GEMELD NADAT ZE MIJ BELLEN MET DE VRAAG OF DE KRANT BEVALLEN IS.
MAAR WORD NIETS MEE GEDAAN.
DENK DAT De Gelderlander zelf niet te horen krijgt. Alleen wat ze binnen halen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gelderlander

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gelderlander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Baleno