Klacht: Komen afspraken niet na

op 24 juni 2017 over OVstore.nl in de categorie Producten

Voetmassageapparaat besteld. Kwam inderdaad een pakket binnen. Apparaat bleek defect. Gebeld, gemaild, geappt en uiyeindelijk kreeg ik ene Sandy aan de lijn die zij dat ik met een bepaald nummer naar een UPSpickup point moest gaan waarna ik het daar kon achterlaten. Niet dus. Mailtje geztuurd en als antwoord gekregen dat ze er zelf ook niets aan konden doen. Ik heb toen al mijn vrees uitgesproken dat ik bang was mijn geld kwijt te zijn. Nooit meer iets gehoord en uiteindelijk zelf maar pet PostNL verstuurd en ik kreeg een bevestiging dat het was aangekomen. Tevens waren er een aantal dames ondergedoken in verband met doodsbedreiging. Daarna niets meer. Heb ze tot vandaag de gelegenheid gegeven om terug te storte. Verwacht er niets meer van.

Als ik mijn geld retour krijg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OVstore.nl

Reactie van de melder van de klacht Besbas

1 maand geleden - Wilt u copies van de email correspondentie?

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OVstore.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Besbas

1 maand geleden - U heeft alles in uw bezit. Ik ga daar mooi niet aan beginnen. Het ordernummer is bekend 1719399. Wat heb je aan een ordernummer als je daar verder geen correspondentie achter hangt?>

Alle klachten die gemeld zijn door Besbas