Klacht: Kom nooit verder dan de robot daarmee wordt t probleem ook na 25 pogingen niet opgelost

op 22 mei 2021 over AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb maanden geleden een stofzuiger gekocht. Doe m nu pas open En de batterij gaat binnen paar minuten telkens op. Ik heb contact gehad met de verkoper. Die beloofde t op te sturen. Als k ernaar vraag is t onderweg. En erna belooft ie t binnen n paar dagen op te sturen. Daarna reageerde hij gewoon niet meer. Klacht ingediend via de robot. Daarna weer beloofd op te sturen maar negeert me als k vraag om n trace code. Leest berichten wel elke dag maar reageert niet.
Customer service is een robot die specifieke vragen stelt waar k uit antwoorden moet kiezen. Die niet betrekking hebben op mijn situatie. Een mens te pakken krijgen lijkt onmogelijk. Maar na elke 2 antwoorden op gesloten vragen. Zeggen ze dat ze contact op zullen nemen met hem en sluiten ze de Chat. En sta k daar

Vervanging van het defecte product of geld terug

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AliExpress

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AliExpress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adil djo