Klacht: Kok keuken / onhygiënisch

op 15 februari 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/ mevrouw,

Dit berichtje type ik terwijl we staan te wachten op ons eten.
Wij zijn een dagje zwemmen bij Center Parcs Kempervennen.
Vervolgens staan we in de rij om eten te bestellen,
zie ik dat de kok in de keuken met zijn handen in zijn haar zit en daarna gewoon verder gaat met eten bakken en voedsel aanraakt zonder zijn handen te hebben gewassen.
Dit noem ik echt heel onhygiënisch, eigenlijk eerder smerig.
Zeker in een open keuken moet je hier al helemaal rekening mee houden.
Verder zit er geen systeem in de aanpak van de kok: snacks staan al minuten lang ‘klaar’ wat resulteert in afgekoelde snacks en lauwe friet.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er hygiënisch gewerkt wordt. Nu heb ik voor eten betaalt terwijl het niet helemaal bereid wordt zoals het hoort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 20 februari 2018 om 10:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het Webcare Team van Center Parcs heeft de opmerkingen van de gast naar de verantwoordelijke afdeling verzonden. Inmiddels heeft er telefonisch contact plaatsgevonden met de gast en werd alles uitvoerig besproken. Volgens de feedback die wij hebben ontvangen, was de gast aangenaam verrast door dit gesprek en werd het gesprek positief beëindigd.

Alle klachten die gemeld zijn door Carolave87