Klacht: Koffiezetapparaat , koude koffie

op 08 oktober 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een tijdeje geleden een koffiezetapparaat gekocht van philips met een isoleerkan eronder als ik mijn koffie ingiet kan ik er gewoon met mijn vinger in zo lauw is de koffie dan als je het gelijk opdrinkt is het ook niet echt warm laat staan als je het even laat staan, baal ontzettend hebben jullie een tip of kunnen jullie hier iets mee !

mvg Gerda weening

Gewenste Oplossing:

ik zou tevreden zijn met een lekker heet bakje koffie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jentesikke