Klacht: Koffiecupjes

op 27 juni 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Wij gebruiken al jaren de Bellarom Viola Espresso-cupjes van Lidl. Twee weken geleden begaf onze Magimix-machine het. Ten minste dat dachten wij want het tankje liep razendsnel leeg terwijl het water over het aanrecht liep. Op ieder kopje koffie kwam 3/4 kopje water in het lekbakje. Uiteraard liep het lekbakje dan ook heel snel vol waardoor water over het aanrecht stroomde.
Wij wilden een nieuwe Magimix. Deze was bij BCC te koop voor € 75,00. Daar zat een doosje originele Nespressocups bij. Die gratis cups hebben we eerst gebruikt. Het apparaat werkt prima. Nadat de gratis cups op waren gingen we weer over op de Bellarom Viola Espresso-cups en al direct bij het 1e kopje was het weer raak! Op 1 kopje koffie komt er 3/4 kopje water in het lekbakje terecht.
Kortom: wij hebben een nieuwe Magimix van € 75,00 gekocht wat achteraf helemaal niet nodig was als de cupjes goed gesloten waren geweest!
Overigens zijn we nu overgestapt op de cups van het huismerk van Hoogvliet………..
Lidl kan beter kiezen voor een goede kwaliteit cups en bijvoorbeeld de dure verpakking (elke cup zit in een zakje dat nauwelijks zonder schaar te openen is) aanpassen.

Als Lidl ons tegemoet komt in de kosten van de nieuw aangeschafte Magimix.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 27 juni 2017 om 14:46 geantwoord

Heeft op 04 juli 2017 om 13:09 geantwoord

Lidl reageert niet op de klacht. Er wordt gevraagd een schadeformulier in te vullen en op te sturen. Dat heb ik direct gedaan maar tot op heden nog steeds geen reactie ontvangen. Inmiddels zijn we weer 2 weken verder en nog is er niets gebeurd.

Alle klachten die gemeld zijn door I. Op de Laak