Klacht: Koel gedeelte doet het niet

op 19 december 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb zo’n amerikaanse tweedeurs koelkast. Al een tijdje krijg ik voordat de koelkast niet meer koelt rare geluiden en uiteindelijk koelt de koelkast niet meer. Gelukkig doet het vriesgedeelte het nog. Maar iedere keer dat dit gebeurde deed ik het stopcontact voor 24 uut en daarna koelde het weer een tijdje. Maar deze laatste keer heeft dit ook niet meer geholpen. Ik heb nu meer dan 4 weken geen koeling. Gelukkig dat het buiten koel is (koeler dan de koelkast uiteraard) en dus staat alles buiten in de tuin te koelen. We naderen de feestdagen en ik heb geen koelgedeelte, weet niet waar ik heen moet. Kan het boek van de koelkast nergens vinden en dus als ik niet kan aangeven wat voor type de koelkast is wilt niemand mij helpen.

Weten waar ik terecht moet en hoe ik dit probleem kan oplossen uiteraard.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Judmar, Wij adviseren u om het toestel via uw verkooppunt ter reparatie aan te bieden. Daarnaast is de modelcode terug te vinden aan de binnenzijde van uw koelkast. Hiervoor dient u het koelkastgedeelte te openen, aan de linkerzijde kan u op ooghoogte het modelcode en het serienummer aflezen. Indien dit niet het geval is, kan het modelcode vaak ook teruggevonden worden op de zijkant van de koelkast. Rekesh Samsung Webcare

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 20 december 2012 om 16:30 geantwoord

Beste Judmar,

Wij adviseren u om het toestel via uw verkooppunt ter reparatie aan te bieden.

Rekesh
Samsung Webcare

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door judmar