Klachten over KNAB BANK

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over KNAB BANK zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van KNAB BANK in de categorie Banken

13 klachten gemeld
2.4 /10
8 stemmen
8

KNAB BANK Complimenten

Interne overboeking onmogelijk

Klacht van Ruwan1992 op 12 juni 2019 over KNAB BANK in de categorie Banken

Het overboeken van spaargeld naar de betaalrekening is al ruim een maand onmogelijk. Knab zegt, wacht het nog even af. Maar er verandert niets. Vandaag: het duurt nog twee dagen. Overweeg Knab rekening op te zeggen. Totaal onbetrouwbaar. Een verstoring van een... Lees meer

Betaalrekening geblokkeerd

Klacht van Alione1 op 22 maart 2019 over KNAB BANK in de categorie Banken

Vorige week heb ik een mail ontvangen waarin stond dat mijn betaalrekening word geblokkeerd. Ik ben totaal overdonderd omdat ik totaal niet op de hoogte ben van wat er in de email staat en vindt dit ontrecht en ik heb meedere... Lees meer

KNAB BANK wil klein blijven

Klacht van bsieb op 15 februari 2019 over KNAB BANK in de categorie Banken

Ik wil met 3 andere personen een bedrijf in de circulaire economie starten. We zullen dus 4 aandeelhouders hebben. Hoewel wij heel graag onze rekeningen bij KNAB wilden onderbrengen kan dat dus niet. KNAB wil alleen bedrijven met maximaal 2... Lees meer

onbeschofte service nedewerkster

Klacht van ikwilwegbijknab op 14 februari 2019 over KNAB BANK in de categorie Banken

Er is een fout ontstaan bij KNAB waardoor ik niet meer bij mijn eigen rekening kan, ik heb vandaag 3 verschillende medewerkers aan de lijn gehad en allemaal met een advies wat zo van het scherm opgelezen word, ik ben... Lees meer

Nieuwe app voor Ipad

Klacht van Reinder Klaas Neef op 13 december 2018 over KNAB BANK in de categorie Banken

Sinds ruim een week wordt de Knab app op mijn IPad geblokkeerd door een pop-up, die zegt dat ik een update moet downloaden. Als ik op Openen druk dan krijg ik een nieuwe app van Knab. Als ik daar op... Lees meer

aanspreken met voornaam

Klacht van p.renssen op 03 december 2018 over KNAB BANK in de categorie Banken

wens niet aangesproken te worden met voornaam dit heb ik van medewerker begrepen dat ze dit doen voor een persoonlijke benadering. Persoonlijk? is een computer die dit mailtje verzend hoezo persoonlijk??? Aan de telefoon wel met meneer aangesproken dat ineens niet persoonlijk? Lees meer