Reeds mijn klacht gedaan bij de bank. Helaas geven zij ook na een mail geen enkele reactie over welke klacht dan ook. De bereikbaarheid vis de chat en via de telefoon is bar en boos . Duurt erg lang (20-30... Lees meer
Zowel telefonisch als via de chat uitermate slecht bereikbaar. En heb je eindelijk iemand aan de telefoon of chat, dan wordt de vraag slecht of niet opgelost. Lees meer
ik probeer mijn tekening op te zeggen, via de app lukt dit niet (rekening nummer niet) bekend,
de chat reageert niet en de telefoon wordt niet opgenomen.
wat een blsmage Lees meer
Ben nu twee weken bezig met het regelen van waardeoverdracht KNAB (Aegon) naar NATIONALE Nederlanden. Dit op advies van Knab zelf. Knab geeft geen melding van ontvangst waardeoverdracht (pas na veel moeite gekregen), geen melding over de verdere afhandeling, reageert... Lees meer
Ik heb vandaag op 03 januari 2024 langer dan 1 uur in de telefonische wachtrij gestaan. Toen heb ik opgehangen. Ik was namelijk al een half uur eerder begonnen met een app sessie maar ook daar geen succes. Ik heb... Lees meer
Na meermaals nieuwe zakelijke bankrekening te hebben aangevraagd, waarbij paspoorten gegevens zijn verstrekt, geen bericht van voortgang. Ik ben bang dat mijn naw gegevens bij een malafide organisatie terecht zijn gekomen.
Mail, chat online en telefoon, niet bereikbaar,... Lees meer
Ik heb de KNAB APP geinstalleerd vanuit Aurora-store welke dezelfde apps zijn van de Google Play-store maar dan anoniem. Ik maak namelijk gebruik van eOS als besturingssysteem. Ook wel bekend onder murena.com.
Dit omdat ik en vele anderen geen vertrouwen hebben... Lees meer
Al een aantal keren probeer ik de klantenservice te bereiken op 020-303 1600.
Helaas zonder resultaat. Lees meer
Omdat ik een nieuw telefoonnummer heb met een nieuwe telefoon moet ik de app opnieuw installeren.. maar nu moet ik mijn telefoonnummer veranderen om dit te doen.
Al weken ben ik aan het bellen omdat dit blijkbaar niet via de chat... Lees meer
Geen telefonisch contact te krijgen.
Chat is slecht bereikbaar, klantonvriendelijk en behandelt mijn vraag niet.
Geen oplossing voor probleem anders dat ik opnieuw een pas moet aanvragen (nr3) Lees meer