Na meermaals nieuwe zakelijke bankrekening te hebben aangevraagd, waarbij paspoorten gegevens zijn verstrekt, geen bericht van voortgang. Ik ben bang dat mijn naw gegevens bij een malafide organisatie terecht zijn gekomen.
Mail, chat online en telefoon, niet bereikbaar,... Lees meer
Ik heb de KNAB APP geinstalleerd vanuit Aurora-store welke dezelfde apps zijn van de Google Play-store maar dan anoniem. Ik maak namelijk gebruik van eOS als besturingssysteem. Ook wel bekend onder murena.com.
Dit omdat ik en vele anderen geen vertrouwen hebben... Lees meer
Al een aantal keren probeer ik de klantenservice te bereiken op 020-303 1600.
Helaas zonder resultaat. Lees meer
Omdat ik een nieuw telefoonnummer heb met een nieuwe telefoon moet ik de app opnieuw installeren.. maar nu moet ik mijn telefoonnummer veranderen om dit te doen.
Al weken ben ik aan het bellen omdat dit blijkbaar niet via de chat... Lees meer
Geen telefonisch contact te krijgen.
Chat is slecht bereikbaar, klantonvriendelijk en behandelt mijn vraag niet.
Geen oplossing voor probleem anders dat ik opnieuw een pas moet aanvragen (nr3) Lees meer
Knab is telefonisch niet bereikbaar. Ik heb meer dan 10 keer gebeld, ik wacht tussen 10 tot 60 minuten en ik heb geen verbindingen met een persoon gehad. Je hoort continue blijf aan de lijn.
In de webinformatieformulier kan het... Lees meer
Beste Knab, Aegon heeft mijn product (lijfrente) verhuist naar Knab. Ik heb vanaf maart 2023 verschillende pogingen ondernomen om in overleg met u het product op te zeggen.
Mijn eerste contact verliep prima, de telefoon werd opgenomen en mij werd... Lees meer
Op 24/12/2022 kwam het bedrag van de Ontslagvergoeding Sparen vrij na 7 jaar deposito. Op 15/01/2023 is het bedrag van 53000 euro voor 1 jaar tegen 0,1% in een deposito gezet zonder dat ik daar opdracht voor heb gegeven.
In maart... Lees meer
Ik ben inmiddels al anderhalve week bezig om in contact te komen met iemand van Knab om mijn zakelijke bankzaken te kunnen regelen. Compleet onmogelijk lijkt. Opgeteld meerdere uren (ja echt!!! ) in de wacht gebleven zonder resultaat. Chats een... Lees meer
Op 11 april heb ik in totaal 1,5 uur in de wacht gestaan waarbij opvalt dat na een half uur de verbinding zonder verdere uitleg verbroken werd. Toen ik uiteindelijk wel iemand aan de lijn kreeg zou ik doorverbonden worden... Lees meer