Klachten over KNAB BANK

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over KNAB BANK zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van KNAB BANK in de categorie Banken

43 klachten gemeld
1.2 /10
19 stemmen
19

Tijdslijn

Nooit ontvangen salaris september 2021

Klacht van RitaBr op 22 oktober 2021 over KNAB BANK in de categorie Banken

Op 28 september 2021 heeft mijn werkgever een overschrijving met Knab gedaan van mijn salaris september 2021 naar ABNAmro Werkgever zegt tot 2 maal toe onderzoek te hebben laten verrichten, alleen bij de Knabbank .Procedure is ook uiteraard navragen bij... Lees meer

Inzage na overlijden

Klacht van HJdeEchte op 06 oktober 2021 over KNAB BANK in de categorie Banken

Omdat de verwerping van erfenis voor onze kinderen is afgewezen zijn wij gemachtigd om inzage te krijgen in alle financiën vd overledene. Na meerdere verzoeken aan de KNAB bank weigeren ze om alle gevraagde informatie te delen met ons. Het... Lees meer

iphone

Klacht van pieter123456opa op 05 oktober 2021 over KNAB BANK in de categorie Banken

Dacht ik dat ik een aardige telefoon had, doet het prima maar Knab zegt dat ie te oud is. Ik heb ios nodig en mijn telefoon zegt software is up-to-date met ios 12.5.5 Kan niet in de bank app. en nu. via... Lees meer

WAARDELOZE nieuwe app!

Klacht van sandroes op 01 oktober 2021 over KNAB BANK in de categorie Banken

Geen online toegang meer tot mijn geld door WAARDELOZE nieuwe KNAB APP! Ik wou ontspannen eten bestellen na een drukke dag/ week en start van mijn weekend, doet de app het ineens niet meer (moest alleen nog bestelling afrekenen (code... Lees meer

Inschrijvingsprocedure acceptatiecriteria

Klacht van Sannevandooren op 08 juli 2021 over KNAB BANK in de categorie Banken

Mijn aanvraag voor het openen van een zakelijke rekening bij KNAB was goedgekeurd. Ik had al facturen de deur uitgedaan met het nieuwe rek nr erop. Totdat ik bericht kreeg dat de goedkeuring teruggedraaid moest worden. Ik ben woonachtig in... Lees meer

Klantenservice haast onbereikbaar

Klacht van nickdefesche op 07 juli 2021 over KNAB BANK in de categorie Banken

Wegens diefstal heb ik meerdere keren contact op moeten nemen met de klantenservice van KNAB, voor het aanvragen van een nieuwe pas en het koppelen van mijn rekening aan de app. Alle keren heb ik ontzettend lang in de wacht gestaan!... Lees meer

Herindentificatie

Klacht van Sjorsvanm op 27 juni 2021 over KNAB BANK in de categorie Banken

In 2019 een zakelijke rekening geopend en mij toen al geïdentificeerd omdat ik anders geen rekening kon openen. Ook in 2019 wou knab dat ik mij via de app nog een keer ging identificeren. En hier gaat het fout. De... Lees meer