
discriminatie door Knab bank
Klacht van R Mangal op 09 maart 2017 over KNAB BANK in de categorie Banken
Knab bank weigert mij een rekening zonder aan te geven waarom. Lees meer

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over KNAB BANK zijn gemeld. Lees meer >
Klacht van R Mangal op 09 maart 2017 over KNAB BANK in de categorie Banken
Knab bank weigert mij een rekening zonder aan te geven waarom. Lees meer
Klacht van 0648184758kiekje1988 op 22 december 2016 over KNAB BANK in de categorie Banken
Goedenavond, Inmiddels heb ik al meerdere keren contact met jullie gehad. En wil toch een klacht indienen omdat ik het niet normaal vind wat er zich afspeelt. Omdat ik sinds een jaar schulden heb opgelopen en met Cortdaed in zee ben gegaan,... Lees meer
Klacht van isoolsma op 24 november 2016 over KNAB BANK in de categorie Banken
Mijn rekeningnummer: Rekening NL69KNAB 07263981 01 is geblokkeerd. Ik handelde in 2handse spullen en kaarten voor evenementen. Helaas kon ik niet altijd gelijk mijn spullen opsturen omdat ik het naast mijn werk deed. Wel stuurde ik alles op tijd op,... Lees meer
Klacht van André Klein op 26 augustus 2016 over KNAB BANK in de categorie Banken
Voor mijn nieuwe bedrijf heb ik op 9-8-16 een zakelijke rekening geopend bij Knab. Na anderhalve week maar eens gebeld waar mijn bankpasje bleef want zonder pasje kun je uiteraard geen betalingen verrichten. Werd mij verteld dat er intern iets... Lees meer
Klacht van j.dunnewijk op 29 juli 2016 over KNAB BANK in de categorie Banken
Bij deze laat ik uw weten buitengewoon ontevreden tevreden te zijn over uw accuratesse aangaande het aanvragen van een betaalrekening bij uw bank. Ter toelichting daarop het volgende. Het aanvraagproces heeft inmiddels een week of 8 (!) in beslag genomen en vandaag... Lees meer
Klacht van JeroenB123 op 06 juli 2016 over KNAB BANK in de categorie Banken
Donderdag 30-06 heb ik een PDF-formulier ingevuld waarmee opdracht wordt gegeven voor een internationale overboeking. Om problemen te voorkomen, lees ik dit formulier uiteraard 10 x na om te checken op mogelijke fouten, deze staan er niet in. Vervolgens is... Lees meer
Klacht van LeoD op 24 mei 2016 over KNAB BANK in de categorie Banken
1/5/2016 mijn bedrijfje gestart. ZZP´er. Na onderzoek gekozen voor Knab, zou beste bank zijn voor ZZP´er en kleine ondernemer. Vorige week tel contact met Knab medewerkster over autom. incasso)middels SEPA machtiging) Had op internet een 2014 bericht gelezen dat dat niet... Lees meer
Klacht van Marloes van geffen op 16 maart 2016 over KNAB BANK in de categorie Banken
Sinds november ben ik bezig geweest om een nieuwe pas aan te vragen.. Inmiddels al wel 10 keer gebeld hiervoor! De ene zei dat ik geld over moest maken, de ander zei dat de adreswijziging niet was doorgekomen. De ander... Lees meer
Klacht van hvlaere op 09 februari 2016 over KNAB BANK in de categorie Banken
Na tig keren proberen in te loggen lukt het niet om in te loggen! Ik overweeg daar weg te gaan,ik heb altijd last hiermee,ik ben het echt beu!!! Lees meer
Klacht van firemedicalservice op 08 januari 2016 over KNAB BANK in de categorie Banken
ik heb al 4x geprobeerd in te loggen bij de knap app en heb al 3x mijn wacht woord gewijzigd en nog krijg ik de foutcode 409 wat kunnen we hier aan doen Lees meer