Klacht: Geen reactie en niet bereikbaar, NAW gegevens verstrekt!

Harry Maarse op 08 november 2023 over KNAB BANK in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na meermaals nieuwe zakelijke bankrekening te hebben aangevraagd, waarbij paspoorten gegevens zijn verstrekt, geen bericht van voortgang. Ik ben bang dat mijn naw gegevens bij een malafide organisatie terecht zijn gekomen.

Mail, chat online en telefoon, niet bereikbaar, niks in de post

Op zijn minst , laat wat weten!

Gewenste Oplossing:

Een reactie waar mijn paspoort gegevens zijn en geen aangifte bij de politie hoef te doen

Beoordeling 7/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KNAB BANK

Reactie van de melder van de klacht Harry Maarse

3 maanden geleden - Uiteindelijk ben ik teruggebeld en netjes geholpen. Allerlei excuses met mogelijke redenen. Het blijkt ook dat ikzelf een typfout heb gemaakt in mijn emailadres. Dan nog blijft de bereikbaarheid een probleem en systeem zou toch deze fout moeten kunnen herkennen. Enfin, opgelost en ik ben naar andere bank overgestapt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KNAB BANK nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harry Maarse