Klacht: vlekken op laminaat

op 17 mei 2018 over Kluswijs in de categorie Bouwmarkten

We hebben laminaat bij Kluswijs in Klazienaveen gekocht er onstond na 2 maand al een vlek op het laminaat meneer Hempen is langs geweest en zou contact opnemen met de leverancier helaas hoorden we niets we zijn een aantal keren naar de winkel geweest om te vragen hoe het zat met de vloer inmiddels zit er ook al een vlek bij de deur, naar lang wachten kwam eindelijk de vertegenwoordiger die constateerde dat het niet normaal was en zou met Kluswijs gaan overleggen. Wederom wachten en wachten weer terug naar de winkel het zou opgelost worden maar meneer Hempen verschuild zich steeds achter smoesjes dan vergeten dan vakantie enz. Ik heb hiervoor laminaat gehad dat er 8 jaar in heeft gelegen die durf ik wel weer voor nieuw in de winkel te leggen en deze troep is na 2 maand al af. Ook vroeg hij of we nog laminaat over hadden dan konden we de halve vloer er even uithalen om een paar nieuwe planken te plaatsen schijnbaar denkt hij dat we niets beters te doen hebben, daar komt nog bij dat als ik er een nieuwe plank inzet niet de garantie is dat er geen vlekken meer ontstaan. Er zit toch garantie op de vloer dus ik vraag me af waar ze moeilijk over doen, als ze hadden gezegd dat deze vloer vlekgevoelig was dan had ik hem niet gekocht. Maar meneer blijft zich overal achter verschuilen maar lost niets op vroeger hadden ze de klant hoog in het vaandel maar nu is het zakken vullen.

Ik wil mijn aankoopbedrag terug zodat ik een nieuwe vloer kan kopen bij het bedrijf waar de vorige ook vandaan kwam

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Kluswijs in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ron van Veen