Klacht: Ontevreden over afhandeling levering fietshouder door KloegCom

patstar43 op 14 juni 2012 over Kloegcom.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Onlangs heb ik een fietshouder voor de iPhone 3GS besteld bij KloegCom. Na ontvangst van de fietshouder bleek de iPhone heel snel uit de houder te vallen. Bij een kleine trilling van het stuur klapte de iPhone al uit de houder. Ook kwam de fietshouder niet overeen met het product dat op de verpakking was afgebeeld.
Ik heb mijn ontevredenheid over het product meteen kenbaar gemaakt bij KloegCom via de klantenservice. Een medewerker verzocht mij om een foto van het product te maken. De foto’s heb ik verstuurd. Als reactie kreeg ik het bericht dat ik een passende houder zou ontvangen en begin deze week zou ontvangen. Tot op heden heb ik echter nog niet ontvangen. Mijn mails worden ook niet beantwoord. Slechte service dus van KloegCom! Ik ben bang dat mijn klacht dan ook niet correct wordt afgehandeld en ik dus met een product blijf zitten waar ik niks mee kan.

De levering van een adequaat product.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kloegcom.nl in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kloegcom.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kloegcom.nl

Heeft op 15 juni 2012 om 08:41 geantwoord

Geachte heer, Wij zijn deze week meermaals met uw klacht bezig geweest achter de schermen. We hebben onze voorraad houders getest en hierbij bleek het probleem helaas niet alleen bij uw houder te bestaan. Nieuwe houders zijn direct besteld en zodra deze binnenkomen, zullen wij deze opnieuw testen. Klikken deze perfect zoals het hoort? Dan gaat er direct een splinternieuw exemplaar op de post naar u toe. Onze excuses dat u minder goed op de hoogte gehouden bent over de ontwikkelingen dan u wenste, wij steken hierbij de hand in eigen boezem. We laten u uiteraard (!) niet zitten met een ondeugdelijk product. Met vriendelijke groet, Maurice Kloeg, KloegCom.nl

Alle klachten die gemeld zijn door