Klacht: Order nooit ontvangen, geen contact mogelijk.

op 23 mei 2020 over Klinty Benelux in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb op 23-03-2020 een flintyflex besteld en tot op de dag van vandaag niets ontvangen. Mijn bestelling kreeg op 28-04-2020 de status “uitzondering – Exchange station return” en daarna op 30-04-2020 de status “uitzondering – international processing center, return, note: shipment returned due to security check.” Naar mijn idee klinkt dit of het terug gaat naar het bedrijf. Nu heeft het op 30-04-2020 de status “onderweg in het vliegtuig” gekregen. Maar waarheen is de vraag, want het klinkt niet meer alsof het naar mij op weg is. Het is belachelijk hoe lang dit duurt, dit kan niet kloppen, ik wil hierover contact opnemen met klinty, maar ze zijn nergens te bereiken. Ik ben dus waarschijnlijk gewoon opgelicht. Dit is te belachelijk voor woorden. Koop hier dus NOOIT iets!! Ik verwacht dat ze alsnog mijn geld terug gaan geven, anders gaan ze hier nog meer van horen. Mijn ordernummer is KB4101555.

Als ik mijn geld terug krijg.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klinty Benelux

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klinty Benelux nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fleur1998x