Klacht: Keren Niks uit bij diefstal

I. El Sayed Ali op 07 juni 2017 over Klikzeker in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij Klikzeker gemeld dat er diefstal heeft plaats gevonden. Mijn telefoon is tijdens een evenement uit mijn rugzak gestolen. Ik heb aangifte gedaan en het bewijs hiervan heb ik doorgestuurd naar het bedrijf. Ik heb een aantal weken moeten wachten en wanneer ik belde werd mij elke keer verteld dat alles in orde is en het nu een kwestie van afwachten is op de uitkering. Een tijdje later kreeg ik een mailtje waarin stond dat ze meer informatie nodig hadden over hoe het is gebeurd, echter vroegen ze om precies dezelfde info die ook in de aangifte stond. Nadat ik deze info had terug gemaild duurde het weer een paar weken en toen kreeg ik van een of andere Fabian Grun te horen dat ze niks uitkeren omdat er geen fysiek contact is geweest met het toestel. Het toestel heeft in mijn rugzak gelegen en die had ik de hele avond om. Hij zegt dat als het toestel uit mijn broekzak was gestolen dat het dan wel oke is maar niet uit mijn rugzak maar wat maakt dat uit ? en waarom staan dit soort dingen niet in hun polisvoorwaarden dan? Hij gebruikte ook ‘een druk event’ als reden om niks uit te keren maar het is toch logisch dat het kan worden gestolen uit mijn rugzak tijdens een event ? wanneer keren ze dan wel uit vraag ik me af. Daarnaast vind hij dat de tijd die tussen de diefstal en dat ik het ontdekte veels te lang. Ik ging namelijk na het evenement direct naar huis en ben gelijk in slaap gevallen. Ik kwam er in de ochtend achter dat ik mijn telefoon nergens kon vinden. Zijn reactie hierop is dat ook dit dus een hele belangrijke reden is om niks uit te keren. Veranderd de tijd dan wat aan het feit dat er diefstal is gepleegd? en ik kan in hun polisvoorwaarden ook nergens vinden dat er Maximaal zoveel tijd tussen mag zitten?
Ik vind het erg jammer dat dit is hoe ze met hun klanten omgaan, voel me ook zwaar opgelicht.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik gewoon het gestolen toestelbedrag uitgekeerd krijg. Hier heb ik ook extra voor betaald tijdens het afsluiten van de verzekering.

Alle klachten die gemeld zijn door