Klacht: Geen service

op 27 februari 2017 over Klikzeker in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verzekering voor schade afgesloten bij Klikzeker. Certificaat ontvangen. Telefoon werd jaar geleden gestolen. Nieuwe telefoon gekocht.Klikzeker had voor deze nieuwe telefoon een nieuw certificaat moeten maken, is niet gebeurd. Heb de verzekering na een jaar verlengd. Op 7 januari liep de verzekering af. Op 2 januari heb ik een schade gemeld bij KLIKZEKER. De medewerkster verzekerde mij dat de telefoon gerepareerd zou worden omdat de schade binnen de termijn viel. Vanaf 2 januari ben ik constant aan het mailen en bellen met Klikzeker. De nederlandstalige medewerkster geeft aan dat ze het erg druk hebben en niet alles op orde is. Ze vertelde dat Klikzeker het contract nooit heeft aangepast. Vandaag weer eens gebeld. Ik word weer teruggebeld.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik de telefoon op kan sturen en als het scherm gerepareerd wordt. Ik was tegen schade verzekerd tot 7 januari.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klikzeker over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door klikzeker