Klacht: iphone 6 sinds 15 december 2016 opgestuurd en nog niet terug

op 09 februari 2017 over Klikzeker in de categorie Verzekering

Op 12 december is de iphone van mijn dochter in de toiletpot gevallen. Als tip van anderen werd gegeven om deze een aantal dagen in de rijst te leggen zodat het vocht er uit zou trekken. Helaas na 3 dagen deed de mobiel nog steeds niets dus toen contact gezocht met klikzeker en we konden de telefoon opsturen naar Duitsland. Toen begon het lange wachten. Het is nu 9 februari en de telefoon is nog steeds niet terug. Wat we ondertussen weten is dat de schade wordt gedekt en dat er een refurbised apparaat retour komt deze kant op. In de verzekeringspapieren staat nergens dat we een 2e hand toestel terug krijgen als je eigen niet meer gemaakt kan worden maar na een mail die kant op werd ons verzekerd dat dat de normale gang van zaken was bij een telefoon van net 7 maanden oud. In de afgelopen maanden hebben we geregeld contact gezocht via mailcontact. Hierop werd pas na een dag of 10 gereageerd. Dit is een paar keer voorgevallen.We hebben zelfs een mail gehad waarin stond dat ze verwachten dat de mobiel \\\”volgende week vrijdag\\\” thuis bezorgd zou worden. Dit is onderhand zeker een week of 5 geleden. Als je belt met de maatschappij dan vinden ze het allemaal heel erg vervelend maar ja,. druk druk en, ….U bent niet de enige!!! Vandaag weer gebeld voor de zoveelste keer en er werd ons verzekerd dat er vandaag een mail zou komen met daarin de belofte (voor wat het waard is) dat we deze week de telefoon kunnen verwachten. U begrijpt het al, geen mail gehad!!! Kan natuurlijk nog, het is nog geen middernacht maar ik verwacht niets meer. Mijn dochter van 17 wacht nu dus al bijna 2 maanden op haar telefoon van bijna €700.00. zij denkt dat het een stel oplichters zijn en dat ze kan fluiten naar haar telefoon. Wat moeten we nu nog doen???

ik wil zo snel mogelijk de telefoon terug maar dan ben ik zeker nog niet tevreden omdat we gewoon een opgelapte ipone van iemand anders krijgen. Eigenlijk wil ik gewoon een nieuwe telefoon (voor het lange wachten) of, zoals er in de verzekeringspapieren staat 80% van de nieuwwaarde terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Erna1908