Klacht: Kleding wordt niet geleverd.

Meeuws E. op 26 april 2020 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Op 15 april besteld, o.a. zwangerschapskleding die heel erg hard nodig is ter waarde van €255,85 die ik al betaald heb!!!!
Bonprix meldt dat de levertijd tussen de 5 á 9 dagen ligt. Bestelling zou geleverd worden op uiterlijk 22 april j.l.

Op 23 april via Whatsapp contact gehad met de klantenservice en die zeggen letterlijk: ik kan je jammer genoeg geen precieze datum geven voor de levering van je pakket.

Ook heeft Bonprix daarnaast 2 artikelen op nalevering gezet waarvan dus onduidelijk is of ik ze uberhaupt ooit nog wel krijg.

Ik wil het liefst zo snel mogelijk mijn pakket want ik heb de kleding nu hoogzwanger zeer hard nodig!

Een compensatie van het aankoopbedrag voor de lange wachtijd zou zeker op zijn plaats zijn! Mijn €255,85 zweeft nu ergens rond bij een bedrijf zonder dat ik er iets voor terug krijg en het voelt alsof ik ben bestolen!

Ik snap best dat er wat vertraging is gezien de situatie maar andere webshops waar ik heb besteld zoals bol.com leveren gewoon de eerstvolgende werkdag. Daarnaast begrijp ik dat de kleding waarschijnlijk vanuit het buitenland komt en het daardoor langer kan duren maar jullie misleiden de klant door op de website te melden dat de levering tussen de 5 a 9 dagen duurt.

Wanneer bonprix voor het einde van deze week (uiterlijk 2 mei 2020) mijn bestelling levert en daarnaast een compensatie op het aankoop bedrag biedt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 27 april 2020 om 08:32 geantwoord

Beste klant, bedankt voor uw bestelling bij bonprix. Het spijt ons te horen dat uw levering vertraging heeft opgelopen. Inmiddels wordt deze klaargezet, u kunt het pakket binnen enkele dagen verwachten. Ter tegemoetkoming ontvangt u een korting van 10 procent op de bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door Meeuws E.