Klacht: Kleding alarm vergeten te verwijderen.

op 12 juli 2016 over Guess in de categorie Kledingwinkels

Op vrijdag 8 juli 2016 een tas aangeschaft bij Guess in Rosada.
‘S avonds wilde ik de tas gebruiken maar tot mijn stomme verbazing zat de alarmclip er nog in. Ben het centrum van mijn woonplaats in gegaan en bij winkels geinformeerd of zij de clip konden verwijderen maar helaas zonder resultaat.
Zaterdag 9 juli direct de Guess store in Rosada gebeld met de vraag hoe dit op te lossen. De verkoopster zou overleggen met de manager en die zou mij vervolgens maandag 11 juli terug bellen. Maandag niets gehoord van Guess dus heb ik zelf op dinsdag 12 juli zelf maar gebeld. De verkoopster moest vd manger mij mededelen dat ik maar terug moet komen om de clip te laten verwijderen. Op mijn vraag wie dan voor de benzinekosten opdraait (ik woon 75 km bij Rosada vandaan) moest de verkoopster mij melden vd manager (die weigerde zelf aan de telefoon te komen) dat die kosten voor mijn eigen rekening komen. Ik vind dit echt SCHANDALIG!!
Ik mag er toch vanuit gaan dat de clip bij aankoop verwijderd wordt?! Te meer omdat t alarm ook niet af ging bij het verlaten vd winkel!!

Als de clip verwijderd is en de onkosten die ik daar voor moet maken worden vergoed.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Guess

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Guess nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. A. Spaans