Klacht: Zeer agressieve benadering na niet tijdig betalen factuur, foutieve factuurinformatie

Prelude op 23 oktober 2013 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 fohnborstels besteld bij Fonq.nl, de babyliss-shop. Via 2 losse bestellingen en kennelijk te laat betaald. Heb nooit een waarschuwing of aanmaning ontvangen, maar ontvang nu dagelijks dreigende mails en zelfs smsjes op mijn privé-nummer van incassobureau Segoria. De facturen zijn plotseling, zonder aankondiging, verhoogd of verdriedubbeld. Ik heb de rekeningen maar betaald om er vanaf te zijn en omdat ik uiteraard wel de fohnborstels diende te betalen, maar de bedragen kloppen niet.

Gewenste Oplossing:

Ik wil het teveel betaalde terug ontvangen, het betreft 2x40 euro, totaal 80.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Klarna

Heeft op 23 oktober 2013 om 17:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wegens privacy redenen is de naam van de klant verwijderd.
--------------------------------------------------------------------------------------
Beste mevrouw/meneer,

Bedankt voor het goede telefoongesprek.

Wij houden contact met u totdat de situatie is opgelost.

Jasper Baas de Hond
Servicevertegenwoordiger.
Klarna AB

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door