Klacht: Sinds januari niet meer via Klarna bestellen

Yobo77 op 12 maart 2024 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik heb zoals zovelen hier sinds januari blijkbaar een probleem met Klarna. Echt al minstens 15 keer een formulier opnieuw ingevuld en verstuurd (terwijl m’n gegevens niet veranderd zijn). Ik heb geen schulden en altijd netjes op tijd betaald… maar blijkbaar maakt dat niks uit. Vandaag voor de zoveelste keer contact gehad. Kreeg weer een formulier en uiteindelijk zei de medewerker u kunt denk ik geen gebruik meer van Klarna maken. Waarom? Heb niks veranderd en of schulden en van de een op andere dag word ik wel zo behandeld.

Gewenste Oplossing:

Dat dit na 3 maanden eindelijk eens een keer wordt opgelost!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klarna

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klarna nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yobo77