Klacht: Schoenen vaOzzystar

CiskaSjaak op 15 november 2013 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Totaalbedrag:
€ 32,90 Uiterste betaaldatum: 26-11-2013
Rekeningnummer: 6022449
Begunstigde: Klarna AB te Amsterdam
Bank: ING BANK
Betalingsomschrijving*: 513112474682051788

Dit is mijn klacht

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn schoenen krijg of anders de rekening niet sturen, ik moet betalen voor iets wat ik niet heb gekregen,trouwens heel facebook staat vol ontevreden mensen die klachten hebben over de levering van Ozzystar, niemand krijg iets maar wel de rekening via jullie

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 15 november 2013 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw/meneer,

Wat vervelend om te horen dat u uw producten nog niet heeft ontvangen.
Wij gaan ervoor zorgen dat u niet hoeft te betalen voordat uw schoenen bij u geleverd zijn.

Om u meer ruimte te geven voor uw betaling hebben wij voor u de vervaldatum van de factuur een maand verschoven.
De nieuwe vervaldatum is 26 december 2013. Ter bevestiging hebben wij u een nieuwe factuur met de nieuwe vervaldatum via e-mail verstuurd.
Wanneer u vóór deze datum de producten nog niet heeft ontvangen, neem dan graag contact met ons op.

Bovendien gaan wij voor u contact opnemen met Ozzystar om erachter te komen wanneer uw producten geleverd worden.
Wanneer wij meer informatie hebben betreft de levering van uw schoenen sturen wij u hierover een e-mail.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Jasper Baas
Servicevertegenwoordiger
Klarna AB
Telefoonnummer: 020 80 82 852.
E-mail: [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door