Klacht: post voor een voor mij onbekende

op 02 april 2014 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo ik krijg de laatste weken onder verschillende namen facturen binnen die betaald moeten worden aan klarna maar ik heb daarvan nooit iets besteld en is al helemaal vreemd dat dat is voor mensen die mij niet bekend zijn.. heb de post al retour gestuurd een aantal keren. maar blijf het binnen krijgen, heb vorige week maar eens zo”n brief opengemaakt om te kijken waar het vandaan komt schijnt van 1 of andere nelly.com te zijn. maar heb daar nooit niet iets besteld of van binnen gekregen.. mijn vraag wat hier aan te doen?

Gewenste Oplossing:

Als er wordt gestopt met facturen sturen die niet voor mij zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 02 april 2014 om 14:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw/meneer,

Om u zo goed en spoedig mogelijk van dienst te zijn vragen wij u om telefonisch contact met ons op te nemen.

Dit kunt u op werkdagen doen vanaf acht uur in de ochtend tot vijf uur in de middag op ons telefoonnummer 020-808 28 52.

Wij horen graag van u!

Met vriendelijke groet,
Jasper Baas
Servicevertegenwoordiger
Klarna AB

Alle klachten die gemeld zijn door R.Geene