Klacht: Onterecht facturen blijven sturen

CSS72 op 09 september 2024 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb aankopen gedaan bij Aybl, pakketten tot vandaag spoorloos maar staan op afgeleverd. Webshop heeft een formulier ‘verklaring niet ontvangen’ gestuurd dus geeft daarmee duidelijk toe dat ze mij geloven. Formulier ondertekend en naar shop teruggestuurd maar sindsdien word ik genegeerd. Dit betreft een JURIDISCH stuk dus moet ook voor Klarna voldoende zijn gezien de webwinkel hiervoor verantwoordelijk is. Kopersbescherming slaat dus nergens op als dit niet voldoende bewijs is maar Klarna zich vasthoudt aan het bewijs van aflevering door Postnl…… inmiddels een klacht lopen via ECC maar nu een brief met extra kosten van Klarna en dreigen met incassobureau.

Dit betreft een bestelling van mijn dochter

Gewenste Oplossing:

Betaling annuleren en blokkade verwijderen. Ik sta juridisch in mijn recht. Kopersbescherming heeft zo voor een koper dus helemaal geen bescherming!

https://www.rtl.nl/economie/artikel/4933761/pakketbezorging-rechten-plichten-wet-juridisch

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klarna

Reactie van de melder van de klacht CSS72

1 maand geleden - schaamteloos dit

Reactie van de melder van de klacht CSS72

1 maand geleden - waardeloos jullie moeten je schamen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klarna nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CSS72