Mijn Klacht:
Heb aankopen gedaan bij Aybl, pakketten tot vandaag spoorloos maar staan op afgeleverd. Webshop heeft een formulier ‘verklaring niet ontvangen’ gestuurd dus geeft daarmee duidelijk toe dat ze mij geloven. Formulier ondertekend en naar shop teruggestuurd maar sindsdien word ik genegeerd. Dit betreft een JURIDISCH stuk dus moet ook voor Klarna voldoende zijn gezien de webwinkel hiervoor verantwoordelijk is. Kopersbescherming slaat dus nergens op als dit niet voldoende bewijs is maar Klarna zich vasthoudt aan het bewijs van aflevering door Postnl…… inmiddels een klacht lopen via ECC maar nu een brief met extra kosten van Klarna en dreigen met incassobureau.
Dit betreft een bestelling van mijn dochter
Gewenste Oplossing:
Betaling annuleren en blokkade verwijderen. Ik sta juridisch in mijn recht. Kopersbescherming heeft zo voor een koper dus helemaal geen bescherming!
https://www.rtl.nl/economie/artikel/4933761/pakketbezorging-rechten-plichten-wet-juridisch