Klacht: Ongewenste sms

op 23 maart 2014 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen vrijdag kreeg mijn man een sms van dit bedrijf met de mededeling dat er nog een bedrag van 121, 85 openstaat voor producten die wij zouden hebben gekregen van Fonq.nl.
Wij hebben nooit een bestelling daar geplaats en kennen dit bedrijf niet eens. Dit smsje werdt gestuurd door Klarna AB en Segoria.
Ook voor ons onbekende bedrijven.

Gewenste Oplossing:

Wij zullen dan ook pas tevreden kunnen zijn als dit compleet wordt opgelost. Wij worden nu neergezet als wanbetalers wat wij absoluut niet zijn. Wat wij bestellen wordt ook betaald maar zoals ik al zei zijn dit voor ons compleet onbekende bedrijven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 24 maart 2014 om 14:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw/meneer,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik telefonisch contact met u opgenomen.
In ons telefoon gesprek zijn wij tot een oplossing gekomen.

Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
Jasper Baas
Servicevertegenwoordiger
Klarna AB

Reactie van de melder van de klacht Blitz

6 jaren geleden - De klacht is inmiddels naar tevredenheid opgelost. Bedankt hiervoor.

Alle klachten die gemeld zijn door Blitz