Klacht: kussen

Alie t b op 01 november 2013 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

krijg 1 nov.2013 tweede aanmaning voor het gekochte kussen,
a 16,95 .
Deze was echter zonder rekening,met een bijschrift van: Hier is uw surprise, wat dan volgens”mij een kadootje is.
Vervolgens hoor ik niets meer van U,tot 30 okt. met een tweede aanmaning. dit is toch niet de gedoeling

Gewenste Oplossing:

graag uw oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Klarna

Heeft op 01 november 2013 om 14:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wegens privacy redenen is de naam van de klant verwijderd.
--------------------------------------------------------------------------------------
Beste mevrouw/ meneer,

Wij sturen u spoedig een e-mail toe waarin wij uitleg geven over de tweede aanmaning en uw bestelling.
U kunt als u meer vragen heeft op de e-mail reageren.

Met vriendelijke groet,
Jasper Baas
Servicevertegenwoordiger
Klarna AB

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door