Klacht: Klarna neemt graag extra geld

op 29 november 2015 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een betaling overgemaakt van 29,95 betreft kattenbrok van een dierenwinkel maar toen ik net de status wilde kijken stond erop doorgestuurd naar segoria,ik heb hem met een bankoverschrijving voldaan want ik vond tussen mijn papieren de rekening nog hiervan zodoende en nu willen ze je nog eens incasso kosten afplukken wat is dit nu weer,slaat nergens op ik weet wel dat ik niet meer koop bij webwinkels die klarna voeren.

Gewenste Oplossing:

Die incasso kosten laten vervallen,zo kun je aan de gang blijven.
Ben hier dan ook boos over.
En als dit niet opgelost kan worden koop ik echt niets meer bij webwinkels die klarna voeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 30 november 2015 om 12:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw/meneer,

Naar aanleiding van uw bericht hebben we zojuist telefonisch contact gehad.

In het telefoongesprek heb ik u uitgelegd waarom de factuur is overgedragen aan Segoria en wat u het beste kunt doen.

Een prettige dag gewenst!

Groet, Ginny

Alle klachten die gemeld zijn door Janalovesskary