Mijn Klacht:
7 december een jas van de firma DailyGlobe binnengekregen. Voordat ik de jas binnen had, had Klarna op 21 november de eerste betaling al ingehouden. De jas maat L was vele malen te klein. XS had nog groter geweest, dus jas moest terug. Via de website van Klarna kon de retour niet aangemeld, wat ik mijn ogen al vreemd was. Op verzoek van Klarna rechtstreeks contact opgenomen en jas 3 dagen na ontvangst retour gestuurd (na 3 mails van DailyGlobe waarin ze de jas voor minder wilde aanbieden). Bewijs van retour aanwezig. Echter blijft Klarna gewoon geld innen voor de jas. Dus contact opgenomen met Klarna. Die mij weer terugverwijzen naar DailyGlobe. Die moeten nl eerst meden dat de jas retour is. Helaas geeft DailyGlobe niet thuis en is de website inmiddels op nonactief. Klarna medewerkers willen niet eens iets antwoorden, maar klikken zo de chat dicht, maar Klarna gaat ondertussen wel door met het innnen van de betaling. Ik heb geen jas, extra kosten voor het retour die ik zelf moest betalen. Waar ik me nog het meeste aan irriteer is dat Klarna gewoon niet thuis geeft en je ze niet op een fatsoenlijke manier hierover kan benaderen. Sorry, de tijd is verstreken zeggen ze. Ja duuhhhh ik ben al bezig sinds dat ik de jas binnen had en zelfs daarvoor hebben jullie al geld geïnd. Hoe dan??
Gewenste Oplossing:
Dat ik 26,65 terugkrijg die al van mijn rekening is afgehouden en dat Klarna stopt met het proberen te innen van het overige openstaande bedrag. En als ze een beetje fatsoen hebben, betalen ze ook nog de portokosten van het retour als coulance naar dit onfatsoenlijke behandelen van klanten.