Klacht: geen sms code

Ad Lenders op 19 januari 2024 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang geen sms code op mijn telefoon. kan zo geen betalingen uitvoeren. Kan zo niet inloggen op Klarna acount. Kan zo geen contact met hen opnemen, want daarvoor moet je inloggen!

Gewenste Oplossing:

sms code ontvangen , of code via mail ontvangen!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klarna

Reactie van de melder van de klacht Ad Lenders

10 maanden geleden - Klarna reageert hier niet op . Waarom niet? Omdat ze niet durven erkennen dat hier een fout in hun systeem zit.

Reactie van de melder van de klacht Ad Lenders

10 maanden geleden - Ik probeer een bestelling te plaatsen op een bepaalde website. Het betaalgedeelte wordt blijkbaar helemaal door Klarna beheerd. Want het is voor mij nu ook niet mogelijk om via I D E A L , Paypal of andere betaalmethoden af te rekenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klarna nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ad Lenders