Mijn Klacht:
Op 27 nov 2023 bestelling gedaan bij Shein bij ontvangst van het pakketje geconstateerd dat er 2 items ontbreken dit meteen gemeld bij webwinkel shein en klarna. Hierna meerdere keren contact gehad met shein om het factuur aan te passen die werken niet mee. Klarna gevraagd om mij te helpen die hebben mij ook niet geholpen
Wat is nu de bedoeling ik moet klarna dus betalen een bedrag van €112 maar de items waar het in deze bedrag omgaat die heb ik nooit ontvangen hoe gek is dit mensen gratis laten betalen voor iets wat zij niet in bezit hebben
Wat ik hierbij wil melden ik ga absoluut niet betalen ik ga niet gratis geld uitgeven het gaat in mijn ogen om een groot bedrag een ieder werkt hard voor zijn of haar geld zo ik ook
Gewenste Oplossing:
Ik moet het bedrag aan klarna betalen omdat zij dit al betaald hebben aan shein.
Klarna kan makkelijk het factuur laten vervallen zodat dit eindelijk opgelost wordt ze kunnen mij toch niet gratis voor iets laten betalen