Mijn Klacht:
Er blijkt een artikel op mijn naam en adres besteld te zijn, pakket in tuin gedumpt.
Ik heb niets besteld, daardoor pakket naar DHL punt gebracht voor terug te sturen.
Nu moest ik bij Klarna, ondanks ik met heel veel moeite geprobeerd heb te communiceren met Klarna, het niet door mij bestelde artikel betalen.
Aangezien er gedreigd werd met incassokosten heb ik maar betaald, in de hoop dat ze nog een fatsoenlijk op mijn klacht zouden reageren en het bedrag terug zouden betalen.
Ik heb vele keren telefonisch contact gezocht met Klarna, uiteindelijke een mevrouw gesproken die mij niet verstond, laat staan begreep.
Ondanks dat ik het in de tuin gedumpte artikel niet heb besteld ben ik zo bereidwillig geweest het bij DHL punt terug te laten sturen. Ik heb bewijs van het inleveren van het pakket. Dat toont aan dat ik niet verantwoordelijk ben voor de betaling. Helaas doet Klarna niets op mijn vele pogingen dit recht te zetten uit.
Gewenste Oplossing:
Terugbetaling van het door mij betaalde bedrag dat ik niet had hoeven betalen.