Klacht: 1e aanmaning niet ontvangen nu extra kosten?

op 17 maart 2014 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Artikel gekocht op 02-02-2014 deze door prive omstandigheden ( ziekte) niet gelijk betaald ontvang op 11-03-2014 een aanmaning met gelijk 13.50 euro aan kosten.
Beetje vreemd er hoort eerst een 1e aanmaning te zijn verstuurd welke ik dus niet ontvangen heb?
Betreft fact 51402755957428687 ad 56.93

Gewenste Oplossing:

terug storten aanmanings kosten ad 13.50

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 18 maart 2014 om 11:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw/meneer,

Bedankt voor het positieve telefoongesprek.

In dit gesprek zijn we tot een oplossing gekomen. Bedankt voor uw medewerking en uw tijd.

Met vriendelijke groet,
Mera Krikke
Servicevertegenwoordiger
Klarna AB

Alle klachten die gemeld zijn door bacardi09