Klacht: Klarna wijst goed betalende klanten af

op 22 augustus 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

In het verleden aan Klarna succesvol betalingen verricht maar toch wijst het systeem een nieuwe bestelling af. Vrij stuitend omdat uit de betaalgeschiedenis op te maken valt dat het om een betrouwbare klant gaat maar dat is blijkbaar iets waar geen rekening mee wordt gehouden bij Klarna.

Als Klarna de betaalgeschiedenis wél erbij haalt en ziet dat het om een betalende, betrouwbare klant gaat zodat de nieuwe bestelling kan worden geaccepteerd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 23 augustus 2016 om 08:01 geantwoord

Beste meneer Gedarov,

Jammer dat het niet lukt om een bestelling te plaatsen via Klarna.

Wanneer u een bestelling plaatst, is het van belang dat u de juiste gegevens gebruikt. Bij het plaatsen van een bestelling wordt er namelijk gekeken of de gegevens die ingevuld worden kloppen. Daarom dienen deze gegevens altijd correct ingevuld te worden.

Ik raad u aan om de bestelling nogmaals te plaatsen met de gegevens die u bij de vorige bestelling heeft gebruikt.

Mocht u nog verdere vragen hebben hierover, raad ik u aan om een e-mail te sturen naar hello@klarna.nl.

Ik wens u een prettige dag.

Groet, Vera

Alle klachten die gemeld zijn door Gadam2016