Klacht: klantvriendelijkheid hoortoestellen

op 07 juli 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik kom net van het filiaal in Emmeloord en heb een klacht over jullie werkwijze aldaar.
ik zou daar voor het eerst hoortoestellen aangemeten krijgen.
Nou meneer had de kabeltjes niet en moest die bestellen,
dit kon ik opmaken uit het telefoon gesprek dat hij voerde.
Niet dat hij zoiets melde aan mij persoonlijk.
Of ik donderdag ff langs kon komen.
Dan zou hij “zucht de kabeltjes wel mee nemen uit zwolle”.
Dit was de tweede afspaak die in mijn ogen absurd was.
De eerste was nadat ik bij het audiologisch centrum was geweest en met audiogram langs kwam, hem de info gaf dat het mijn eerste set zou zijn (ivm tinitus en gehoorbeschadiging) en dus wat meer informatie zou willen hebben. Deze informatie kon ik krijgen in de vorm van hem typend voor me zien zitten en na een half uur te horen krijgen we hebben 1 model LIHO (terwijl ik aangaf dat mijn audioloog als advies had gegeven dat ik toch beter eerst een AHO model zou moeten nemen zodat ik nog zoveel mogenlijk gebruik kon maken van het omgevingsgeluid ivm me gehoorbeschadiging) en die bestelde hij dus.
Ik was een beetje overrompeld op die dag en liet dat dus gaan.
Maar deze keer vond ik het veel te ver gaan.
oh en als ik probeer te bellen naar jullie klantenservice krijg ik “no routes found” in een mannenstem.

niet

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 07 juli 2016 om 15:15 geantwoord

Heeft op 07 juli 2016 om 15:45 geantwoord

Als oplossing stuurde de medewerker in kwestie dat hij contact heeft opgenomen met mijn contacpersoon bij het audiologischcentrum in zwolle. Waarom? En hij zou gebeld hebben, dit is niet waar! Ik wil die persoon ook niet spreken daar niet van maar hij moet niet beweren dat hij gebeld heeft terwijl dat niet zo is. En waarom nam hij contact op met het audiologisch centrum? Dat wil ik nu graag weten.

Alle klachten die gemeld zijn door raunchy