Klacht: klantvriendelijkheid

op 15 december 2017 over MS Mode in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MS Mode

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MS Mode in behandeling genomen

Bericht van MS Mode

9 maanden geleden - Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat u onze winkel heeft bezocht en er geen goed gevoel aan over heeft gehouden. Dat is zeker niet wat wij van MS Mode willen uitstralen. Wij hebben na het faillissement nogal wat personeelswisselingen gehad en dat is ook niet echt bevordelijk voor een fijne uitstraling. Wij nemen uw klacht dan ook heel serieus en hebben dit besproken met de districtsmanager. Zij nemen hierop zeker actie. Fijn dat u dit heeft gemeldt bij ons zodat wij dit kunnen verbeteren. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We hopen u een volgende keer weer te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, MS Mode

Alle klachten die gemeld zijn door Teatsketea