Klacht: Klantonvriendelijk en niet nakomen van afspraken.

op 29 september 2016 over Iddink in de categorie Boeken

Je geeft telefonisch een probleem weer over een digitale licentie die niet aansluit bij de boeken van je kind. Hierop krijg je te horen dat dit via digitaal leren gemeld moet worden en het dan gecorrigeerd wordt. Vervolgens krijg je een mail die het tegendeel weergeeft. Hierop kun je niet reageren, maar moet je weer bellen. Krijg je te horen dat je dit weer schriftelijk moet melden. Hierop krijg je een reactie over een geheel andere licentie waarop je niet kunt reageren en weer moet bellen. Je krijgt continu een ander aan de telefoon. En continu wordt er beloofd het op te lossen en vervolgens wordt door Iddink de verkeerde licentie teruggenomen en per direct verwijdert uit het leersysteem van mijn dochter. Moet je weer bellen. Zal het weer gecorrigeerd worden. Wordt beloofd dit binnen 8 werkuren te doen. Volgende dag nog niet gecorrigeerd en als je dan terug belt, krijg je te horen dat dat een week kan duren. Mijn dochter kan nu niet online door toedoen van Iddink. Zij hebben de verkeerde licentie, een waarop mijn dochter veelvuldig toetsen kon oefenen, binnen 1 seconde verwijdert, maar kunnen dit niet per direct corrigeren, terwijl zij zelf de distributeur zijn en terwijl dit wel was toegezegd. Krijg betreffende medewerkers niet aan de lijn.

Bij schriftelijke excuses, maar vooral door te zorgen dat mijn dochter per direct online kan op onlinetoetsportaal!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door claudiavanderlinden