Klacht: Klantonvriendelijk

op 11 juli 2017 over Xenos in de categorie Huishoudelijke winkels

Kort geleden een grote bestelling gedaan. Eén artikel was niet in goede staat en een ander artikel ontbrak. Uiteindelijk is dit gelukkig netjes opgelost. Eén dag na aankoop begon de Summersale. Hierop stuurde ik een mail, waar na dagen wachten geen reactie op kwam. Bijna alles uit mijn bestelling was nu met 30% afgeprijsd. Ik belde de Klantenservice en er werd mij toegezegd dat de prijs zou worden aangepast op mijn factuur. Na enkele dagen was dit nog steeds niet verwerkt. Opnieuw heb ik naar de Klantenservice gebeld. Ze zagen dat het mis was gegaan en bodem hun excuses aan. Als hoge uitzondering kreeg ik 30% korting op mijn gehele bestelling. Dit is tevens per mail en na overleg met haar leidinggevende toegezegd. Echter een dag later werd dit ingetrokken en kreeg ik alleen op de afgeprijsde artikelen mijn korting. Wat klantonvriendelijk om zo aan te klungelen. Ik verwacht daad bij het woord. Xenos moet hun belofte en toezegging na komen: 30% op de gehele offerte. Dat is toegezegd en beloofd. Zelfs zwart op wit per mail bevestigd. Xenos, kom je woord na. Anders ben je mij als vaste klant kwijt.

Na excuses en na 30% korting over de gehele factuur.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Xenos

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Xenos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lorean