Klacht: Klantonvriendelijk

op 04 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Vanmiddag gebeld met de financiële administratie over mijn betaling. Vorige week heb ik mijn reservering voor september betaald, cp heeft wel een aantal dagen nodig om de betaling te verwerken. Geen probleem dacht ik, het is immers op tijd betaald en het maakt mij niet uit of nou maandag of eind deze week in mijn cp omgeving staat dat ik betaald heb. Vandaag krijg ik echter een herinnering, dus om te checken of ik niet per ongeluk een typefout heb gemaakt even gebeld om te informeren of ze echt niks ontvangen hebben . Na het te hebben bekeken meldde de medewerkster dat ik het bedrag pas gisteren heb overgemaakt, dat zou mij dan dus een leugenaar maken.. Na verder gezoek en een ijzige stilte kon er nog net vanaf dat de betaling gezien was en ik de verzonden herinnering dan maar dus als niet verzonden kon beschouwen.

Beste CP, ik snap dat als klanten niet tijdig betalen dit heel kostbaar en vervelend is. Echter, heb ik netjes tijdig betaald en hoort de afdeling finance zelf met (notabene jullie eigen) extra verwerkingstijd van 2-3 dagen rekening te houden als een betaaltermijn in het weekend ligt. Om dan onterecht een herinnering te sturen kan gebeuren, maar vervolgens mij geïrriteerd te woord staan en te schofferen aan de telefoon als ik de moeite neem contact op te nemen is mijn inziens erg klantonvriendelijk. Gezien mijn ingevulde enquete over ons verblijf in juni waarop geen terugkoppeling is geweest en nu deze manier van communiceren over een toekomstig verblijf overweeg ik naar de concurrent uit te wijken. Zonde!

Klantvriendelijkheid. Gewoon even terugkoppelen of er wat gedaan wordt aan/te regelen valt mbt de cottage uit de enquete gezien ik deze ook voor september geboekt heb. En klanten sowieso vriendelijk te woord staan.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 05 juli 2017 om 09:33 geantwoord

Heeft op 07 juli 2017 om 12:27 geantwoord

wanneer krijg ik een terugkoppeling over de enquete/klacht?

Alle klachten die gemeld zijn door Rianne Bax