Klacht: Klanteservice is super slecht

Rom bo op 04 december 2021 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Op 22 mei 2020 heb ik een tas bij de Bijenkorf besteld van Zadig Voltaire. Nu is de hengel van mijn tas kapot wat heel raar is. Dit zit namelijk normaal vast met ijzer. De hengel is plotseling van mijn tas afgevlogen.

Ik heb contact opgenomen met de Bijenkorf. Die gaf aan dat ik langs de winkel moest gaan voor een passende oplossing.

Ik ben langs de Bijenkorf Rotterdam gegaan bij de klantenservice. Zij geven aan dat ze niks kunnen doen dan de tas terug sturen naar Zadig Voltaire. De kosten zijn dan wel voor mij. Hier ben ik uiteraard niet akkoord mee gegaan omdat het niet door mij komt dat de tas kapot is.

Ik heb dit via de app en de mail aangegeven. Zadig Voltaire geeft ook aan dat de Bijenkorf dit zelf moet oplossen omdat ik de tas daar heb gekocht.

De service van de Bijenkorf is super slecht. Als troost willen ze mij een cadeaukaart van €15,- aanbieden.

Geld terug

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 06 december 2021 om 14:59 geantwoord

Hoi Romaissa,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je ongenoegen hier kenbaar te maken. Ik snap dat je niet blij bent dat het hengsel kapot/los is gegaan.
Ik heb het uitgezocht en je hier zonet een e-mail over gestuurd. Wil je hier op reageren? Alvast bedankt!

Anneke
Team Webcare
de Bijenkorf

Rom bo

Heeft op 10 december 2021 om 09:52 geantwoord

Ik heb een e-mail ontvangen van de Bijenkorf. Daar stond geen oplossing in.

Alle klachten die gemeld zijn door Rom bo