Klacht: klantenservice slecht bereikbaar

op 23 juli 2012 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

Op 23-7-2012 heb ik telefonisch contact gehad met Stedin over het niet doorgeven van de meterstanden van de electriciteit aan Eneco. Daarover heb ik een paar maanden geleden telefonisch contact gehad.
Vandaag zei de medewerker van Stedin dat ze mij niet kon helpen en anders 2 dagen zou ik teruggebeld worden. Op mijn vraag of ik zelf naar de juiste afdeling kon bellen, zei die medewerker dat ik optie 2 moest kiezen en vervolgens optie 1. Als ik die opties heb gekozen kom ik bij een andere medewerker terecht en word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Vervolgens weer in de keuzemenu teruggezet. Het bandje van de keuzemenu zegt dat er 5 minuten wachtttijd was, maar ik heb een kwartier in de wacht gezeten. Vervolgens krijg ik een medewerker aan de telefoon en die kon mij niet helpen en wordt een terugbelnotitie gemaakt dat ik binnen 2 dagen teruggebeld word.
Ik heb gevraagd of Stedin mij terug wil bellen met het antwoord op mijn vraag of de juiste meterstanden naar Eneco is doorgegeven.

Ik ben niet tevreden ben de terugbelnotitie dat ik binnen 2 dagen teruggebeld word. Als ik een vraag heb, dan wil ik ook een antwoord hebben.
Als ik de rekening niet op tijd betaal, dan krijg ik toch ook een aanmaning?

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Stedin in behandeling genomen

Bericht van Stedin

5 jaren geleden - Dank voor het melden van uw klacht. Excuses voor het ongemak dat u niet direct een medewerker van de juiste afdeling te spreken kon krijgen. Gelukkig kon iemand van de betreffende afdeling u vandaag direct terugbellen en heeft zij ook een afspraak voor u ingepland. Hopelijk is uw klacht hiermee naar tevredenheid afgehandeld. Mocht u alsnog vragen hebben dan hoor ik deze graag van u. Met vriendelijke groet, Claudia Stedin Klantenservice

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stedin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stedin

Heeft op 24 juli 2012 om 09:16 geantwoord

Mocht u alsnog vragen hebben dan hoor ik deze graag van u.

Claudia
Stedin Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door mertoe