Klacht: Klantenservice onder de maat!

op 12 september 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

Zojuist 15 minuten met Abn-amro aan de lijn gezeten. Niet om een fijn gesprek te voeren maar de vriendelijk dame zou het een en ander voor mij uitzoeken en navragen ik ben alleen nooit meer uit de wacht terug genomen door de dame! Dit is niet de eerste keer dat ABN klantenservice zijn afspr. niet goed na komt.

Gaarne contact met mij opnemen om het een en ander netjes af te handelen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

3 maanden geleden - Beste Dennis, Jammer om te horen dat je deze negatieve ervaring met onze klantenservice hebt gehad. Aan de hand van je bericht is me niet duidelijk waarover je gisteren contact had en wat mijn collega voor je ging uitzoeken. Om dit duidelijk te krijgen heb ik je net gebeld. Helaas krijg ik je niet te pakken. Ik hoor graag wanneer je op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur het beste telefonisch te bereiken bent. Met vriendelijke groet, Janwalter ABN AMRO Webcare

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 14 september 2018 om 09:03 geantwoord

Op 30 augustus hebben wij deze klacht in behandeling genomen. Wij hebben de persoon die de klacht heeft geplaatst telefonisch geprobeerd te bereiken. Omdat wij deze persoon niet konden bereiken, hebben wij gevraagd wanneer dit wel zou schikken. Hier hebben wij geen reactie meer op ontvangen. Via dit forum sluiten we om die reden de klacht. Uiteraard is het mogelijk om opnieuw een klacht te plaatsen wanneer er nog vragen zijn.

Ook kan er telefonisch contact worden opgenomen via 0900-0024 of een WhatsApp bericht worden gestuurd naar ABN AMRO via 06-13660024.

ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis ABN AMRO