Klacht: Klantenservice niet bereikbaar via telefoon of chat

skymike op 10 december 2021 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Helaas dus niet mogelijk nog contact opnemen met de klantenservice van energie direct ik heb het ook geprobeerd via de chat zoals vermeld op de website maar niemand is beschikbaar nooit.
Ik heb ook via de telefoon geprobeerd reeds op Google gevonden doordat op de website is verwijderd maar daar krijg ik ook geen hoor en zeggen dat moet via de chat contact opnemen maar dat werkt niet dus niet mogelijk te bereiken.
Wij betalen zoveel aan energieleverancier en dat is gewoon gek dat ik kan geen contact opnemen ik ga zeker mijn contract opzeggen

Contact me klantenservice

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 10 december 2021 om 12:28 geantwoord

Goedemiddag Skymike,

Fijn dat ik je telefonisch heb gesproken :). Zoals beloofd heb ik jouw vraag over de uitleesstoring van jouw slimme meter uitgezet bij de Netbeheerder. Ik krijg binnen 3 werkdagen hier een reactie op per mail. Wanneer ik deze heb ontvangen dan neem ik weer contact met je op.

Tot snel!

Groetjes,
Danisha

Alle klachten die gemeld zijn door skymike