Klacht: Klantenservice en boeking

op 18 augustus 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van de week wou ik een boeking plaatsen via centerparcs, maar omdat we een ing kortingcode hebben moest ik perse telefonisch reserveren. Nu belde ik vanmiddag om dit te regelen maar zit er meer als 100 euro verschil in de prijs. Waarop de klantenservice het zou gaan uitzoeken. Vervolgens krijg ik een nieuwe medewerker aan de telefoon die ik hetzelfde verhaal opnieuw kan vertellen. Deze dame is zeer onvriendelijk. ‘Mevrouw dan had u het toen maar direct moeten boeken ik ga dit niet voor u uitzoeken’ al met al wil deze dame niks voor me doen. Dit is totaal niet wat ik gewend ben van centerparcs. We gaan minimaal 1 keer per jaar heen en zijn nog niet vaak zo onbeschoft behandeld. Daarnaast zou ik gisteren inclusief korting 214,98 betalen voor een 6 persoons vip huisje op parc sandur en vandaag tijdens het bellen 324,40. Belachelijk gewoon

Gewenste Oplossing:

Wanneer we voor de gevonden prijs gewoon kunnen boeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 22 augustus 2017 om 09:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nemmens