Klacht: Klantenservice

op 22 januari 2019 over Body en Fitshop in de categorie Fitness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ontzettend slechte klantenservice! Ik bestel elke maand 3 dozen met smartbars en was er super tevreddn over. Alleen dit keer was er echt iets mis met het product, alle reprn waren taai en de chocolade was helemaal weggezakt naar 1kamt toe. Netjes een mail gestuurd en ik kreeg de vraag om een foto en video te maken van de repen. Prima. Heb ik gedaan en in kreeg als reactie terug: zet ze eens bij de verwarming worden ze wat zachter. Toen heb ik opgebeld omdat ik het mailen zat was ik vroeg of ze altijd zo om gingen met klachten en toen gaf die jongen als antwoord: normaal gaat het makkelijker ik snap ook niet waarom ze nu zo moeilijk doen maar ik kan niks voor u doen. Ik kon 1 doos terugsturen en dan kreeg ik een nieuwe, die andere die ik weg had gegooid omdat ik er bijna mijn tanden op brak was mijn eigen schuld

Ik was een beetje vanslag van deze reactie en gaf aan dat ik een vaste klant was en normaal nergens over klaag maar dit keer was er gewoon een productie fout. Jullie zijn een groot bedrijf stuur mij gewoon 2 nieuwe dozen dan is het prima. Krijg ik de volgende reactie: nou we hebben wel meer vaste klanten en voor niks gaat de zon op.

Echt absurd. Ik bestel hier niks meer als ze zo omgaan met vaste klanten!

Gewenste Oplossing:

2 nieuwe dozen en een excuses!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Body en Fitshop over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Body en Fitshop in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Annenederland