Klacht: klantenSERVICE???

op 23 januari 2014 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb online een aantal t-shirts besteld. De actieprijs verscheen niet in het winkelmandje. Alleen de oorspronkelijke prijs. Ik heb 13 januari een mail daarover gestuurd. Omdat ik 5 werkdagen later nog niets gehoord had, heb ik telefonisch contact opgenomen. Na 25 minuten in de wacht gestaan te hebben, heb ik het contact verbroken en opnieuw een mail gestuurd. 2 werkdagen later nog steeds geen reactie ontvangen alhoewel op de site staat dat je maximaal binnen twee dagen een reaktie ontvangt. Dus opnieuw een mailtje gestuurd. Tot op heden niets gehoord. Wat een slechte service! Of eigenlijk geen service…

Gewenste Oplossing:

Eindelijk eens een reaktie en alsnog de actieprijs!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lfmakkee